stomatolog-gwarancja

Gwarancja na wykonywane zabiegi!

Każdy pacjent u którego zostanie wykonana usługa stomatologiczna w naszej klinice ma prawo do 1,5 ROCZNEJ gwarancji. Gwarantujemy naszym pacjentom najwyższą skuteczność naszych prac gdy zostaną dopełnione następujące warunki:

  1. lekarz na pierwszej wizycie zbada stan uzębienia, wskaźniki higieny jamy ustnej i poinformuje pacjenta o wynikach kontroli. Jeżeli przed jakimkolwiek zabiegiem konieczne jest wykonanie skalingu ( usunięcia kamienia i złogów nazębnych) , poprawa stanu higieny czy odpowiednie przygotowanie uzębienia do dalszych działań , pacjent zostanie o tym poinformowany i poproszony o wyrażenie zgody na odpowiednie postępowanie. Dlatego zabieg może zostać odroczony do czasu gdy API (wskaźnik higieny) będzie mniejszy niż 35%.
  2. jeżeli pacjent życzy sobie wykonania jakiegokolwiek zabiegu na pierwszej wizycie , mimo iż lekarz wskazuje na niewłaściwą higienę i potrzebę przeprowadzenia skalingu , zabieg może być przeprowadzony , lecz gwarancja będzie przyznana tylko na 6 miesięcy (czyli do daty kolejnej wizyty związanej z kontrolą higieny i jakości wykonanej pracy). Wtedy w zależności od stanu higieny , gwarancja może być przedłużona , bądź nie.
  3. pacjent zobowiązuje się do ścisłego przestrzegania zaleceń lekarza oraz do wykonywania płatnych: skalingów co 6 miesięcy wizyt kontrolnych u lekarza prowadzącego co 12 miesięcy (tolerancja do 1 miesiąca),
  4. jeżeli pacjent nie zastosuje się do wyżej wymienionych ustaleń, utraci gwarancję.
pl_PLPolski

W związku z sytuacją epidemiologiczną, od dnia 30 marca 2020 r,
w gabinecie pracujemy w trybie wyjątkowym i przyjmuje pacjentów 
bólowych i potrzebujących natychmiastowej pomocy.

Aby zapewnić Państwu jak najbezpieczniejsze warunki wizyty podjęliśmy następujące działania:

  • Personel medyczny dla każdego pacjenta zakłada jednorazowe środki ochrony osobistej (maska, fartuch, czepek, ochraniacze na obuwie).
  • Po każdej wizycie gabinet jest odkażany (środki do dezynfekcji i lampa UV) i wietrzony.
  • W gabinecie może znajdować się tylko jedna osoba. Osoby towarzyszące proszone są o pozostanie w samochodzie lub na zewnątrz budynku. W przypadku przyjęć dzieci, w gabinecie może znajdować wraz z dzieckiem jeden rodzic lub opiekun prawny.
  • Rejestracja pacjentów odbywa się tylko telefonicznie – 662 337 307 lub 692 360 944. W czasie tej rejestracji odbywa się wstępna ocena ryzyka epidemiologicznego.
  • Do gabinetu mają wstęp tylko pacjenci umówieni.
  • Po dotarciu na miejsce, prosimy poczekać w samochodzie – jak gabinet będzie gotowy, zadzwonimy po Państwa.
  • Jeżeli mięli Państwo kontakt z osobą zakażoną prosimy o odwołanie wizyty.
  • Na początku wizyty zostaną Państwo poproszeni o umycie rąk i ich dezynfekcję oraz wypełnienie ankiety. Na rzeczy osobiste (portfel, telefon, okulary, torebka itp.) dostaną Państwo torebkę jednorazową, w której zabierzecie ww przedmioty ze sobą.

Potrzeby każdego pacjenta są różne, dlatego by najlepiej zaplanować czas i skierować do opowiedniego specjalisty, prosimy o kontakt telefoniczny .