Jesteś tutaj: Strona główna  › Oferta  › Periodontolog

Periodontolog

Specjalista chorób błony śluzowej

Państwa dziąsła są zaczerwienione i krwawią? Czujecie nieprzyjemny zapach z ust, a dodatkowy dyskomfort sprawia spożywanie ciepłych i zimnych posiłków? Prawdopodobnie doskwierają Państwu choroby przyzębia. Warto jak najszybciej udać się do specjalisty, który pomoże zwalczyć stany zapalne dziąseł. Nasz periodontolog, to najlepszy specjalista chorób błony śluzowej w Łodzi i okolicach. Lekarz zaproponuje odpowiednie leczenie paradontozy, krwawienia dziąseł i chorób błony śluzowej.

Leczenie periodontologiczne obejmuje:

• leczenie nadwrażliwości szyjek zębowych
  • leczenie krwawiących dziąseł
  • leczenie ruchomości zębów
  • kiretaż
  • wydłużanie koron klinicznych zębów
  • usuwanie kamienia nazębnego
  • leczenie odsłoniętych szyjek zębowych
  • zabiegi chirurgiczne: przykrycia recesji, pogłębiania przedsionka jamy ustnej, odtworzenia dziąsła przyczepionego, plastyki wędzidełek

W naszym gabinecie pracuje najlepszy specjalista chorób błony śluzowej, który zaproponuje optymalną metodę leczenia dostosowaną do oczekiwań pacjenta. Dziąsła i kości mogą być być chore na skutek nieprawidłowej higieny jamy ustnej czy ubytków w zębach, dlatego bardzo ważną rolę odgrywa odpowiednia higiena jamy ustnej. Konsultacja w lekarzem pozwoli wyeliminować dotychczasowe błędy w higienie zębów i poznanie najlepszych metod pielęgnacji. Najlepszy periodontolog pracuje w najlepszym gabinecie, wyposażonym w pracownię RTG. Ruchomość zębów i zmiany w obrębie jamy ustnej mogą wskazywać na poważniejsze chorobach, które wymagają specjalistycznej wiedzy, popartej doświadczeniem. Wiedza z zakresu periodontologii u nas jest podparta umiejętnościami współpracujących z nami specjalistą z zakresu endodoncji, chirurgiem szczękowym, a także protetykiem stomatologicznym.

Choroby błony śluzowej

Zmiany w obrębie jamy ustnej mogą mieć różne przyczyny, między innymi uszkodzenia w jej obrębie czy zakażenia bakteryjne i wirusowe. Zlekceważone i nie leczone mogą prowadzić do ciężkiej choroby błony śluzowej. Podobieństwo obrazów klinicznych powoduje trudności w ich rozpoznaniu. Niektóre z nich, takie jak leukoplakia jest schorzeniem przednowotworowym, które może mieć bardzo poważne konsekwencje dla zdrowia pacjenta. Lekarzem specjalistą, który diagnozuje choroby błony śluzowej jest periodontolog. Zapraszamy na konsultację stomatologiczną do naszego gabinetu.

Choroby jamy ustnej

Choroby jamy ustnej są dość powszechnym problemem wśród pacjentów. Rozwój bakterii w jamie ustnej sprzyja rozwojowi próchnicy lub chorób dziąseł. Może pojawić się nieprzyjemny zapach z ust i dolegliwości bólowe. Choroby jamy ustnej takie jak zapalenie dziąseł, afty czy pleśniawki można szybko zwalczyć. Lekarz periodontolog podczas wizyty dokładnie obejrzy zmianę i zaproponuje najskuteczniejszą metodę leczenia. Niezbędne może okazać się podanie środków przeciwzapalnych, przeciwbólowych czy antybiotyku. Warto zadbać też o odpowiednią higienę jamy ustnej.

Recesje dziąseł

Recesje, czyli nadmierne odsłonięcie korzeni zębowych sprawia, że zęby optycznie się wydłużają i są bardzo wrażliwe na ciepłe lub zimne posiłki i napoje. Recesje sprawiają, że zęby są o wiele bardziej podatne na próchnicę. Najskuteczniejszą metodą leczenia tego problemu jest przykrycie odsłoniętych korzeni zębowych. Metoda polega na przeszczepie tkanki łącznej, który pozwoli na estetyczne pokrycie osłoniętego dziąsła. W naszym gabinecie możecie Państwo wykonać przykrycie odsłoniętych korzeni zębowych w znieczuleniu miejscowym, dzięki czemu pacjent nie odczuwa żadnego dyskomfortu.  Zabiegu nie należy odkładać, ponieważ nieleczone recesje systematycznie się powiększają.