Choroby dziąseł i przyzębia

Nieleczone choroby dziąseł i przyzębia prowadzą do przykrych i bolesnych dolegliwości. Objawiają się się zaczerwienieniem, obrzękiem dziąseł, nieprzyjemnym zapachem z jamy ustnej, krwawieniem podczas szczotkowania, a także dużą ruchliwością i nadwrażliwością zębów. Takie przypadłości mogą być spowodowane, w szczególności zaburzeniami immunologicznymi, hormonalnymi, genetycznymi. Ryzyko ich wystąpienia zwiększa też palenie tytoniu i nadmierne spożywanie alkoholu. Choroby dziąseł i przyzębia wywołują bakterie, które znajdują się w płytce nazębnej. Regularne wizyty kontrolne u stomatologa i usuwanie kamienia nazębnego pomoże wyeliminować problem, a piękny uśmiech będzie gościł na Państwa twarzach każdego dnia. Nie można zapominać też o prawidłowej higienie jamy ustnej, która  skutecznie pomoże w walce bakteriami gromadzącymi się w jamie ustnej. Zapraszamy do naszego gabinetu stomatologicznego już dzisiaj. Wykwalifikowany stomatolog oceni stan uzębienia i dziąseł, a Państwo będą mogli się cieszyć pięknym uśmiechem każdego dnia.

Paradontoza

Paradontoza to jedna z najczęstszych chorób przyzębia, czyli tkanek otaczających i utrzymujących zęby w prawidłowym ułożeniu. Paradontoza spowodowana jest infekcją bakteryjną, wynikającą z niedostatecznej higieny jamy ustnej. Ryzyko wystąpienia tej choroby wzrasta też z wiekiem. Im większa ilość złogów na powierzchniach zębów, tym większe oddziaływanie bakterii w ich strukturę. Do najczęstszych objawów paradontozy należą zaczerwienie i krwawienie dziąseł, obnażenia szyjek zębowych, nadwrażliwość zębów, nieprzyjemny zapach z ust, a także ruchliwość zębów. Im szybciej lekarz zdiagnozuje problem, tym szybciej pozbędziecie się Państwo przykrych dolegliwości. Zapraszamy do naszego gabinetu stomatologicznego, znajdującego się w Rąbieniu, niedaleko od Łodzi.